SERWIS – Masz awarię? Zadzwoń lub napisz!
Masz awarię?
Zadzwoń lub napisz!
(42) 255 82 38 marketing@bramsec.pl 512 008 318 rafal@bramsec.plSalon sprzedaży
ul. Obywatelska 128/152
Biurowiec LEGS, sektor 7
94-104 Łódź
+48 (42) 255 82 38
marketing@bramsec.pl
Salon sprzedaży
ul. Obywatelska 128/152
Biurowiec LEGS, sektor 7
94-104 Łódź
+48 (42) 255 82 38
marketing@bramsec.pl
Godziny otwarcia
Pn-Pt: 08:00 – 16:00
Naprawy, remonty, modernizacje, przeglądy
Serwis jest naszą priorytetową działalnością. Dokładamy wszelkich starań, by świadczone przez nas usługi serwisowe były fachowe, profesjonalne, zgodne z obowiązującymi normami i przepisami. Na zgłoszenia serwisowe staramy się reagować szybko tj. przeciętnie do 48 godzin. Ze względu na dużą ilość akcesoriów i podzespołów, które posiadamy w swoim magazynie jesteśmy w stanie wykonać większość napraw w bardzo krótkim czasie, a typowe usterki usuwamy podczas jednorazowej wizyty nawet “od ręki”, gdyż nasi serwisanci wyjeżdżając w teren wyposażeni są w dużą ilość części.
Zajmujemy się:
- naprawami doraźnymi
- kompleksowymi remontami
- modernizacjami poprawiającymi bezpieczeństwo i funkcjonalność urządzeń dzięki wykorzystywaniu w naprawach akcesoriów i rozszerzonych układów sterowania
- doborem nowych urządzeń w miejsce zużytych, wycofanych z eksploatacji uwzględniających potrzeby i miejscowe uwarunkowania zabudowy
- przeglądami serwisowymi gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi, które są potwierdzane protokołami zawierającymi wykaz wykonanych prac oraz zalecenia ewentualnych napraw
Serwisujemy takie urządzenia jak:
- bramy segmentowe
- bramy harmonijkowe
- bramy rolowane
- bramy szybkobieżne
- bramy przeciwpożarowe
- bramy przesuwne i dwuskrzydłowe
- stanowiska przeładunkowe (rampy przeładunkowe, fartuchy uszczelniające)
- szlabany
- stoły nożycowe
- rolety
- kraty rolowane
- napędy do bram
Umowy serwisowe, obsługa serwisowa firm i klientów indywidualnych
Zarówno firmom jak i klientom indywidualnym oferujemy bardzo korzystną formę współpracy serwisowej. Jest nią umowa serwisowa.
Korzyści z zawarcia umowy serwisowej:
- daje możliwość ustalenia indywidualnych warunków dotyczących napraw serwisowych lub przeglądów.
- gwarantuje klientowi niezmienność warunków umowy przez cały okres jej trwania
- gwarantuje szybką reakcję na zgłoszoną awarię
- gwarantuje szybkie usunięcie usterki a jeśli naprawa wymaga użycia specjalnych części lub podzespołów szybkie ich zamówienie
- może być zawarta na czas określony lub nieokreślony a także może być umową jednorazową podpisaną na potrzeby np. jednorazowego przeglądu i konserwacji urządzeń.
Umowa zawiera m.in.
- określenie czasu zdiagnozowania usterki lub jej usunięcia
- określenie terminu przystąpienia do naprawy serwisowanego urządzenia
- określenie harmonogramu oraz kosztów przeglądów i konserwacji urządzeń
- opis czynności wykonywanych podczas przeglądu
- określenie stawki za dojazd dla napraw odpłatnych
- określenie stawki roboczogodziny serwisowej dla napraw odpłatnych
- określenie cen podstawowych części zamiennych – na życzenie
Obsługa serwisowa firm i klientów indywidualnych
Awarię mogą Państwo zgłosić:
- e-mailem
- telefonicznie
Co warto wiedzieć o serwisie?
Częstotliwość przeprowadzania przeglądów i konserwacji urządzeń – normy prawne
Bramy garażowe i przemysłowe
Częstotliwość przeprowadzania przeglądów uzależniona jest od intensywności eksploatacji danego urządzenia oraz od warunków w jakich urządzenia funkcjonuje.- dla urządzeń o niskiej intensywności eksploatacji (np. dla bram w posiadłościach prywatnych) zalecane przeglądy i konserwacje minimum raz do roku
- dla urządzeń o zwiększonej intensywności eksploatacji (np. dla bram przemysłowych w zakładach produkcyjnych, magazynach, bram wjazdowych we wspólnotach, szlabanach wjazdowych) lub urządzeń pracujących w trudnych warunkach (np. w dużym zapyleniu, wilgoci, ujemnych temperaturach) zalecane przeglądy i konserwacje co pół roku lub co kwartał
Urządzenia przeciwpożarowe
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563, Rozdział 1 Przepisy ogólne § 3, pkt.3): Urządzenia przeciwpożarowe powinny być poddawane przeglądom technicznym i czynnościom konserwacyjnym w okresach i w sposób zgodny z instrukcją ustaloną przez producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku.Urządzenia transportu bliskiego (UTB)
Do urządzeń tych należą m.in. podesty nożycowe. Przed rozpoczęciem eksploatacji powinny one być zgłoszone do jednostki dozoru technicznego w celu wykonania badania technicznego oraz rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 lipca 2002 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu). Dokładne określenie częstotliwości i sposobu przeprowadzania przeglądów i konserwacji urządzeń są zawsze zawarte w dokumentacji technicznej każdego urządzenia lub karcie gwarancyjnej.WARTO ZAPAMIĘTAĆ! Nieprawidłowe użytkowanie urządzenia tzn. niezgodne z instrukcją użytkowania, niewłaściwa konserwacja, samodzielne naprawy i przeróbki powodują utratę gwarancji Producenta, dlatego też w okresie trwania gwarancji wszelkie naprawy powinna wykonywać uprawniona do tego firma serwisująca.
Korzyści z przeprowadzania regularnych przeglądów i konserwacji
Każdy użytkownik bramy, automatu, szlabanu lub innego urządzenia powinien zdawać sobie sprawę z tego, że okresowe przeglądy i konserwacje:
- zwiększają bezpieczeństwo podczas użytkowania
- zapewniają sprawność urządzeń oraz ich ciągłe utrzymanie w ruchu
- znacznie przedłużają żywotność produktów
- przyczyniają się do zmniejszenia awaryjności urządzeń, a co za tym idzie do ograniczenia kosztów ewentualnych napraw
- “Lepiej zapobiegać, niż leczyć”.
BRAMSEC

Biuro przyjmowania zleceń
ul. Obywatelska 128/152
Biurowiec LEGS, sektor 7
94-104 Łódź
Tel. +48 (42) 255 82 38
e-mail: marketing@bramsec.pl
Małgorzata Wujak – doradca handlowy
Tel. 789 239 350, e-mail: sodowanie@bramsec.pl
ZGŁOSZENIA zleceń na piaskowanie